piątek, 25 stycznia 2013

I love DM



Wiem, wiem jestem monotematyczna, ale jako maniaczka DM-u kolejny raz do niego zawitałam i znowu tylko...najpotrzebniejsze rzeczy :)

1.Alverde Aqua Mattierende Tagescreme  3in1 (50ml/3,25€)
Nakładam krem zawsze rano po oczyszczeniu twarzy. Biała, kremowa konsystencja bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy i skóra wygląda na lekko zmatowioną. Tzn. nie jest to totalny mat, ale też tego nie oczekuje, ponieważ nie chcę żeby skóra się przesuszyła, ponieważ pobudzi to skórę do jeszcze większej produkcji sebum. Po zastosowaniu skóra wygląda czysto i zdrowo, a co najważniejsze krem nawilża przez cały dzień. Bardzo dobrze toleruje ten krem i nie dostaje żadnych ''nieprzyjaciół''. Co mnie jednak urzekło to zapach.-bardzo przyjemny, świeży taki...perłowy :) Ważne jest, żeby krem dobrze rozprowadzić,bo może zostawiać białe smugi, dlatego energicznie wmasowuje go w skórę i nie ma problemu. Ale efekt matujący no nie utrzymuje się wystarczająco długo, ale przy mojej tłustej cerze nic nie daje rady dłużej niż 5h, więc specjalnie mi to nie przeszkadza. Przyzwyczaiłam się. A do zmatowienia twarzy używam bibułek matujących.  Jeżeli chodzi o wydajność to określiłabym jako normalną, jak przy innych kremach do twarzy. Ponadto posiada certyfikat naturalnych kosmetyków, co dla mnie jest bardzo ważne.

2.Ebelin Wimpernformer (2,45€+1szt.gumeczka)
Niestety nie należę do szczęśliwych posiadaczek długich, powabnych rzęs:) Dlatego naturze trzeba pomagać:) Oj długo, długo zastanawiałam się nad kupnem tego ''urządzenia''. Zimny pot mnie oblewał na samą myśl,że miałabym sobie powyrywać, i tak z pieczołowitością zapuszczane, rzęsy, ale...czytając na blogach stwierdziłam,że nie taki diabeł straszny. Z tą zalotką każde spojrzenie będzie niezapomniane-obiecuje producent:) Ogólnie jest bardzo prosta w obsłudze, wystarczy chwilkę przytrzymać jeszcze nieumalowane rzęsy i wsio. Rzęsy są ładnie podkręcone. Czytałam na bogach, że laski jeszcze podgrzewają zalotkę,np.suszarką ...hmmm ja tego jeszcze nie próbowałam , może efekt będzie jeszcze lepszy. Zalotka jest w wygodnym, zamykanym na zatrzask opakowaniu. Jest naprawdę fajna. Cena jest całkowicie w porządku i jest jeszcze dodatkowo gumeczka. Podkręca rzęsy dokładnie tak, jak chcę. Rzęsy po wytuszowaniu są śliczne.
Ogólnie zalotka w mojej opinii jest bardzo dobrej jakości.
W Dm-ie kupiłam również dodatkowe gumeczki (3 szt./0,75€)

3.Alverde Camouflage, Farbe: 001 Sand (3,50€)
Kamuflaż jest bardzo wszechstronny. Używam go na cienie pod oczami i na ewentualnych ''nieprzyjaciół''. Ma bardzo dobre krycie. Kupiłam go z polecenia szavki, ponieważ go zachwalała:) Rzeczywiście szacun-jest dobry!Jest bardzo podobny do La Roche Posay, Unifiance, Touche Pro (Podkład kamuflujący), którego używałam lata temu. Ma kremową konsystencję. Kamuflaż jest nieco tłusty i lekko błyszczy po aplikacji, ale po przypudrowaniu nie ma już śladu po błyszczeniu. Kupiłam go w dużej mierze na cienie pod oczami i jestem zadowolona z wyniku.Wokół oczu wygląda świeżo, jednak gdy nałożę trochę za dużo, pod wieczór zbiera się trochę w zmarszczkach. Polecam ten produkt również osobom, które mają naprawdę duże problemy z sińcami pod oczami.

4.p2 Fast Help Repair (1,75€ /10ml)
Dla mnie bomba! Już od pierwszego użycia zauważyłam,że pokrywa paznokieć taka ''stabilną'', jakby akrylową warstwą. Czuć, że paznokieć jest jakby usztywniony :) Produkt przekonał mnie - myślę, że można go również użyć  jako "ochrony" dla miękkich paznokci. Poza tym schnie bardzo szybko i trzyma się nawet do 4-5 dni.

5.p2 Perfect Look! Beauty Nails, Farbe: 020 rose touch (1,95€ /10ml)
W sumie na blogach ma wiele negatywnych opinii, których ja nie podzielam. Lubie tego typu lakiery, bo ręka "'w nich'' wygląda zdrowo:) Lakier bardzo dobrze się rozprowadza, ma delikatnie różowy odcień z mieniącymi się drobinkami, ale nie z żadnymi chamskimi. Schnie dość szybko i trzyma się do 4 dni. Dla mnie robi wszystko,co lakier powinien robić :)

6.Ebelin 6 in 1 Profifeile  (1,95€)
Praktycznie pilnik jest idealny do przycinania, kształtowania, wygładzania i polerowania paznokci naturalnych i sztucznych.
Krok 1: Czarna strona jest idealna do szybkiego przycinania paznokci, tipsów i do tzw. krogulców,np. paznokci od nóg :)
Krok 2: Do cięcia i polerowania
Krok 3: Dla delikatnych, kruchych paznokci oraz do korekty paznokci naturalnych i sztucznych
Krok 4: Aby wygładzić kanciaste nierówności, usunąć plamy lub do głębokiego czyszczenia płytki paznokcia
Krok 5: Uszczelnienie końcówki paznokci, usuwanie przebarwienia paznokci i nieznaczne nierówności
Krok 6: Do perfekcyjnego polerowania

A co Wy zakupiłyście w sławnym DM-ie? 
dobranoc
xoxo
a.

3 komentarze:

  1. oj kochana, DM to jeden z adresów, których nie omijam będąc w DE : )
    nawet moja elżbieta mówi, że nie ma lepszych deos w spray'u jak te balea.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj,Mila Ma!nie ma nic lepszego niz DM, wszystkie drogerie ma pod soba :)A do tego mase kosmetykow naturalnych:)

    OdpowiedzUsuń