niedziela, 17 lutego 2013

Sobotni haul kosmetyczny ;)

No cóż sobotnim zwyczajem, kiedy mam najwięcej czasu, a po drodze masę sklepów, np ulubioną drogerię, nie omieszkałam wejść. Dzisiaj zakupy trochę większe, bo i zapotrzebowanie było większe ;)

 Essence, Get BIG Lashes, Volume Curl Mascara (2,25€)
I tym razem po zachwalaniu przez szavke zakupiłam ów maskarę. Ma wielką, wygiętą szczotę i wiem, ze musi trochę poleżeć, żeby móc ją używać i być zadowolonym z efektów. Całkiem intensywna, mocna czerń. Trzeba się nauczyć posługiwać się tym gigantem ;)

Essence, Nail Art, Special Effect Topper (1,75€)
Lakier nawierzchniowy nadający specjalny efekt. Wybrałam kolor: 02 circus confett. Ładnie się mieni, pasuje do każdego ubioru i daje fajny efekt.

Bebe Young Care, Zartrose Duo (1,55€)
Najlepsza wśród najlepszych! Uwielbiam ją, utrzymuje się na ustach długi czas, dzięki czemu nie muszę co chwilę się smarować. Usta są miękkie i odżywione. Do tego pięknie pachnie...No i nie nadaje koloru, tylko delikatnie podkreśla naturalną barwę. Cena super jak za duopack;) 


Balea Fantastique 5-Klingen Rasierer  (4,95€)
Prezentuję się bardzo ładnie, bardzo profesjonalnie. Co zauważyłam, to główka golarki jest bardzo "ruchliwa", ze tak to ujmę, co dobrze się zapowiada, ponieważ będzie dobrze się poruszać po rożnych zakamarkach ciała ;)  No i 5 ostrzy też do mnie przemawia.

Schaebens Nacht Repair-Konzentrat (0,99€)
W 5 kapsułkach mieści się tyle dobroci :)Ten bogaty koncentrat intensywnie regenerujący na noc przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów skóry. W nocy skóra zaczyna różnorodne procesy odnowy, a ten koncentrat pobudza aktywny proces odnowy komórek. Regularne stosowanie redukuje zmarszczki i wygładza je. Efekt: skóra wydaje się gładsza po przebudzeniu, zrelaksowana i całkowicie odświeżona.

Aronal/Elmex Mundhygiene-Set (3,65/2x75ml)
W opakowaniu znajduje się komplet dwóch tubek pasty Aronal/Elmex, po jednej z każdego rodzaju:
Aronal - do stosowania rano, z cynkiem, chroniący dziąsła
Elmex - do stosowania wieczorem, z aminofluorkiem, uzupełniający minerały i chroniący szkliwo. Jak do tej pory dla mnie najlepsze pasty, czuję cały dzień jakby zęby były cały czas pokryte "tarczą" chroniącą je przed osadem, ale...coraz częściej słyszy się  o "zabójczym" fluorze hmmm...dlatego zaczynam się przymierzać powoli do zmiany pasty i na początek chciałabym wypróbować Weleda Sole-Zahncreme.

P2, Color Victim Nailpolish (1,55€)
Wszystkie te kolory bardzo ładnie się nakładają na paznokcie, wystarczy jedna warstwa i kolorek jest super intensywny. Mam kolor: 620 artful - soczysta zieleń i 630 passion - koralowy. Jego trwałość na moich paznokciach jest zadziwiająca, bo to aż 4 dni.Szybko wysycha, posiada bardzo dobry pędzelek. Konsystencja jak i krycie doskonałe. Kolory przepiękne, cena też.

Essence, Smokey Eyes Brush (1,25€)
Bardzo miękki pędzelek o niewielkiej średnicy służący do nakładania i rozcierania cieni do powiek. Włosie ma kolor fioletowy (dodam, piękny fiolet), a rączka czarny. Pędzel sprzedawany jest w przezroczystym etui, co też mi się bardzo podoba. Bardzo ładnie rozciera granicę cieni na powiece. Poza tym dobrze nakłada cień pod łuk brwiowy czy w wewnętrznym kąciku. Cień się nie osypuje z niego. Poza tym pędzelek jest uroczy.

A jak Wasze weekendowe zakupy?
pozdrawiam
a.

2 komentarze:

  1. Lakiery z P2 mają śliczne kolory ;)
    Ja chwilowo ograniczam się co do zakupów - pod koniec stycznia zrobiłam "napad" na Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%, a do tego trzymają się bardzo długo:)Ja staram się również ograniczać zakupy, ale jak widać, nie zawsze mi się to udaje:)Na razie nie mogę uwolnić się od DM-u, ale Rossmann zaczyna mnie też interesować coraz bardziej :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń