niedziela, 11 sierpnia 2013

[Projekt denko] LIPIEC 2013


Witajcie,
nareszcie przychodzę w porę:) Początek upalnego sierpnia, a ja przedstawiam Wam lipcowy projekt denko. Nie wiem  co kaman, ale lipcowe denko mogę śmiało nazwać XXL denko. Strasznie duża torba się nazbierała i ciesze się ogromnie, że mogę już te torbę wyrzucić. Poza tym nastawiłam się ostatnio na mega zużywanie produktów, przygotowuje sobie kosmetyki i zużywam regularnie:) Jestem dumna z siebie <3

1.Pielęgnacja ciała:


Rituals Cosmetics- Yogi flow Duschschaum otrzymałam go w Glossybox i pokochałam od pierwszego użycia. Kupiłam już pełnowymiarowy produkt. O nim pisałam tutaj KLIK

 na pewno wrócę

Sundance Selbstbräunungsspray, który nie przypadł mi do gustu; smużył i jeszcze raz smużył. Ponadto nawet jak już w miarę zasmużył nogi to strasznie schodził- jakimiś pasami.FLOP
  
na pewno nie wrócę

Rexona Women, Shower Fresh, Fresh Spray to już u mnie żadna nowość-NAJLEPSZA na każdą pogodę!O niej piałam nie raz, np. tutaj: KLIK

kupię na 100%

Nivea, Odżywcze mleczko do ciała jedno z lepszych mleczek do ciała jakie używałam w swojej kadencji. Bardzo lubię ten zapach i mega odżywienie.

kupię na 100%

Lirene Dermoprogram, Body Arabica, Balsam brązująco - ujędrniający, mieszkając w Polsce używałam go każdego lata; uważam, że jest to jeden z lepszych i tańszych brązujących kosmetyków. Plus również za zapach! 

na pewno wrócę 

Isana Med Wellness Dusche mit Orangenöl, świetny żel pod prysznic, super odświeżający zapach przypominający landrynki. Skóra po nim jest nawilżona, nie ma uczucia ściągnięcia. Silikon frei!

wrócę 

Joanna, Sensual, Delikatny krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini i krem do depilacji nóg
bez szału, bez fajerwerków, usuwał wolski,ale tak jakby je łamał, dlatego po 2 dniach już sarna na nogach się pokazywała uhhh!
na pewno nie kupię

Rossmann, Wellness & Beauty, Zuckerpeeling Kokos & Limone (LE) i Meersalz-Öl-Peeling Algen & Meeresmineralien KWC ever!Nie będę się setki razy powtarzać. O  nich pisałam tutaj: KILK i tutaj: KLIK

kupię na 100%

Vanilla by Bettina Barty Hand & Body Moisture Lotion, podróżna próbka, którą chciałam wypróbować zanim kupię pełnowymiarowy produkt. Mam mieszane uczucia, co do tego mleczka. Raz urzeka mnie swoim zapachem wanilii, a raz strasznie śmierdzi na mojej skórze. Nie wiem od czego to zależy. Samo nawilżenie jest bardo dobre.

nie wiem, czy kupię

Rossmann, Isana, Creme Seife Lotus&Bambusmilch i Sensitive bardzo lubię te mydła, świetnie się pienią, zmywają brudy, nie pozostawiają rąk wysuszonych-wręcz przeciwnie czuć nawilżenie.

 wrócę na 100%
Rossmann, Babydream extrasensitive chusteczki, które służą mi do różnych celów, przede wszystkim podczas makijażu czyszczę nimi sprzęt, dłonie, palce, a czasem i nawet biurko itp. Zapach średni, nasączenie też bez fajerwerków.

raczej nie kupię

2.Pielęgnacja twarzy:

  
Alverde, Sensitiv Nachtcreme Seide na początku dobrze się sprawował, potem zaczął mnie zapychać, wiec zużyłam go na szyje i dekolt. Super nawilżał te partię ciała. Krem ma fajną konsystencję i łatwo się rozprowadza.
 raczej nie kupię

La Roche Posay, Effaclar, Tonik zwężający pory i przeciwdziałający ich zatykaniu  Śmierdzi spirytusem, fakt, i może leciutko podrażnić na początku stosowania, to też fakt, ale warto przeczekać, dla późniejszych efektów. Tonik pozostawia skórę czystą, zadbaną, gładką.Jednak w tej chwili zamieniłam go na coś łagodniejszego z LRP.

 wrócę na 100%

La Roche Posay, Kerium DS Creme Kojący krem do skóry łojotokowej ze skłonnością do zaczerwienień i podrażnień, stosowany w Łojotokowym Zapaleniu Skóry. Kupiłam go ze względu na łojotokowe zapalenie skóry, które zostało stwierdzone przez dermatologa. Hmm...na początku dobrze się spisywał, a potem nagle zaczął tak mi przetłuszczać twarz, że nie wiedziałam o co kaman. Nie wiem czy to było spowodowane upałami?!

 nie wiem, czy wrócę 

La Roche Posay, Effaclar K Najlepszy z najlepszych! Mój wybawca! Po tej tubce zrobiłam mała przerwę, żeby skóra mogla się trochę odzwyczaić. Mam już nową w zapasie i po krótkiej przerwie wraca do gry:) Wygładza cerę. Szybko eliminuje istniejące wypryski. Skóra stała się miękka, rozjaśniona. Buzia jest w stanie wręcz idealnym.Stosuje go zawsze na noc.

wrócę na 100%

Menard Beauness Tonik z majowego pudełka GlossyBox. Mała, droga próbeczka. Fakt same roślinne ekstrakty i  minerały wody morskiej mające działać przeciwko powstawaniu niedoskonałości, ale ja żadnej spektakularnie różnicy jak po zwykłym toniku nie widziałam. Jedyny plus, że mnie nie podrażniał. 

 nie kupię na 100%

„Anna” Henna do brwi i rzęs bardzo wydajny proszek o intensywnym kolorze, ale w tej chwili zamieniałam ją na hennę w kremie.

raczej nie kupię

 3. Pielęgnacja włosów:


Balea Feuchtigkeits-Spülung Mango + Aloe Vera bardzo dobra odżywka; włosy są niesamowicie miękkie i odżywione.
kupię na 100%

Rossmann, Babydream, Shampoo kupiłam tylko w przeznaczeniu do mycia pędzli. W tym wypadku sprawuje się idealnie.
wrócę na 100%

Balea Men, Power Effect Coffein Tonikum kupiłam ją ze względu na moje wytarte placki; dzięki niej dostałam po niej dużo "baby hair".
kupię na 100%

 4.Kolorówka:


 P2 perfect Eyes! Lash Base ukochana, najlepsza, cudowna; wydłuża, pogrubia i odżywia.
  
na pewno kupię 
  
Essence the twilight saga, shimmer powder, Farbe: 01 bella’s secret (LE) delikatny rozświetlacz w naturalnym odcieniu; drobno zmielony, pozostawiający odbijającą taflę.

(LE) nie kupię

Alverde, Camouflage, Farbe: 001 Sand bardzo dobry, treściwy, dobrze kryje; jednak u mnie wchodzi w załamania. 
nie wiem, czy kupię 

Ben Nye, Luxury Visage Powde,  Farbe:Fair odsypka zamówiona na Allegro; miałam ją i miałam,
profesjonalne, ultra lekkie, pół transparentne pudry. Super matowy efekt i subtelne wykończenie makijażu. Jedwabiście delikatna struktura; bardzo drobno zmielone.

na pewno kupię

Essence, Get BIG Lashes, Volume Curl Mascara (Pogrubiający i podkręcający tusz do rzęs) Najlepsza!Wielka, wygięta szczota i wiem, że musi trochę poleżeć, żeby móc ją używać i być zadowolonym z efektów. Całkiem intensywna, mocna czerń. Niestety z tego co się dowiedziałam niestety jest już wycofana. Dlaczego jest zawsze tak, że jak coś jest dobrego to jest wycofane?!

 pewnie już nie kupię 


 5.Ząbki:
  
Johnson & Johnson, Listerine ZERO próbka od dentysty; idealny antyseptyczny płyn do płukania jamy ustnej. Przyjemny smak, który pozostaje na długi czas, usuwa pozostałości po szczoteczce; utrzymuje długo świeżość. 
 wrócę na 100%
  
Colgate,Dentagard Frisches Weiß Zahncreme nie rozumiem zachwytu tą pasta na niemieckim YT! Ta pasta nie robi nic, dosłownie. Nie tylko ja byłam nią rozczarowana, ale i mój R. też. Ciesze się,że się skończyła.
nie kupię na 100%


6.Paznokcie:
 

p2 Soft Nail Polish Remover (acetonfrei) bardzo dobry zmywacz; radzi sobie ze wszystkimi trudnościami paznokciowymi :) Nie wysusza skórek i paznokci. 

na pewno kupię 

7.Perfum:

  
Elizabeth Arden, Sunflowers niezastąpiony na lato! Niesamowicie trwały, świeży, energetyczny. Na ciele jeszcze bardziej intensywny; utrzymuje się przez cały dzień.

na pewno kupię
8.Maseczki:












Perfecta Age Control 35+, Hydrożelowe płatki pod oczy wygładzające zmarszczki mimiczne.TOP!
na pewno kupię 
Oceanic, AA Technologia Wieku, Maseczka zwężająca pory urzekł mnie jej zapach! cudowny zapach i działanie
.
na pewno kupię 
Argiletz, Maseczka z glinki żółtej  uwielbiam wszelkie glinki, bardzo dobrze "robią" mojej tłustej skórze. Znakomicie, w sposób łagodny, oczyszcza cerę i doskonale ją remineralizuje, rewitalizuje i reguluje.

na pewno kupię 

Uffffffffff przebrnełam:) Troche sie tego nazbierało:) Ale w miarę w porę sie zameldowałam z denkiem :) 
Co sądzicie o lipcowym denku? Było u Was też tak dużo kosmetyków?

pozdrawiam,
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz