wtorek, 22 października 2013

Paczusia od Mamity

Dzisiaj brat męża przywiózł mi małą paczuszkę od Mamy <3 a w niej wszystko to, co lubię:)



BingoSpa to marka, którą lubię od dawna. Podoba mi się ich szeroka gama kosmetyków i kazdy może znaleźć coś dla siebie KLIK. Zamówiłam peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi (nowość!) oraz maskę błotną do twarzy z błotem Morza Martwego, o której słyszałam wiele dobrego.



Marka Ardell to moja ulubiona marka jeżeli chodzi o rzęsy, kępki i "przyrządy' do ich przytwierdzenia. Tym razem zdecydowałam się na Ardell Professional Individual- kępki różnej długości oraz klej do rzęs Ardell Clear Adhesive, tym razem bezbarwny.



No nie mogło się obyć bez mojej Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-wariatki:) Kocham, uwielbiam, podziwiam, szanuję!


Jak zwykle B jak Biografia (życiorysy ludzi wręcz pożeram!). uważam,że biografie to najlpesza literaturą, bo to samo życie jest, coś co było, coś co ktoś przezył...tym razem Helena Rubinstein-kobieta sukcesu. 
A zaciekawiła mnie nią nissiax83 KLIK.


A tutaj coś innego-zdrowa żywność, o któą prosiłam Mamę. Niestety w Niemczech niby wszystkoooo jest, wszelkie rarytasy, ale otrębów i zarodków jeszcze nie wymyślili:) W sam raz do porannej owsianki <3



Jak Wam się podoba moja paczuszka od Mamity? Macie, używacie, przeczytałyście?

buziaki
enitdj

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoj blog od jakiegoś czasu czesto sobie wchodze tutaj :) Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania o Helence myślę czy kupic :)) pozdrawiam Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej,Jagoda.Dziękuje za bardzo miłe słowa, bardzo mnie to cieszy,że gdzieś tam KTOŚ docenia i czyta:)Staram się na bieżąco wstawiać posty,choć czasem czasu brak..Jeżeli chodzi o książę,to jest świetna, wciągnęła mnie na maxaa, bardzo ciekawie napisana,dużo szczegółów, Jeżeli lubisz biografie,to będziesz zadowolona.Poza tym fajnie przenieść się w odlegle czasy i zobaczyć jak kiedyś zdobywało się sławę:) PS.Zapraszam Cie na moja stronę na FB (tam jestem na bieżąco): https://www.facebook.com/enitdj.blogspot.de buziaki pozdrawiam :)

      Usuń