środa, 6 listopada 2013

[Movie] ''THOR:Mroczny świat''

"Thor: Mroczny świat 3D" to kontynuacja przygód Thora, który nie ustaje w walce o ocalenie Ziemi i pozostałych Ośmiu Królestw przed tajemniczym, starszym niż wszechświat wrogiem. Po wydarzeniach z filmów "Thor" i "Avengers", Thor próbuje zaprowadzić porządek w kosmosie, ale starożytna rasa, dowodzona przez mściwego Malekitha powraca, by zepchnąć wszechświat w ciemność. Stając do walki z wrogiem, którego nie może pokonać nawet Asgard pod wodzą Odyna, superbohater musi udać się na niebezpieczną wyprawę, podczas której ponownie zjednoczy siły z Jane Foster i poświęci wszystko, by ratować nas wszystkich (źródło: KLIK)


Tak, ogólnie komiksy Marvela to nie moja bajka. Poszłam z mężem do kina, który jest wielkim fanem Marvela; poszłam w gwoli kompromisu. I nie sądziłam, że film mi się tak spodoba. Jak weszliśmy na sale kinową, zaczęły schodzić się tłumy, hmm...pomyślałam, że może fajny film będzie, skoro tyle  ludzi. No i rzeczywiście warto było.

Obsada została fajnie dobrana. Chris Hemsworth jako Thor spisuje się mega dobrze, postura, wygląd top, no i ten młot:) Główna rola kobieca Jane Foster została powierzona Natalie Portman, która mnie zaskoczyła, bo udowodniła, że równie dobrze spisuje się w kinie rozrywkowym. W roli Odyna ojca Thora występuje Anthony Hopkins, którego w ogóle nie rozpoznałam. Najczarniejszym charakterem jest Loki grany przez Toma Hiddlestona, który jest bardzo zły:) Mimo wielu „poważnych” scen w filmie znalazło się również mnóstwo fajnych gagów komediowych, przy których można się naprawdę uśmiać. Poza tym na szczególną uwagę zasługują sceny walki, które naprawdę robią wrażenie. Dla mnie jednak najważniejszy był wątek miłosny, wiadomo.

Thor jest naprawdę fajną i ciekawą ekranizacją komiksu. Prawie dwugodzinny seans mija bardzo szybko – historia wciąga, bawi i ekscytuje. Niesamowity film. Gdy obejrzałam cały film miałam ochotę na więcej, więc po powrocie do domu musiałam nadrobić braki i obejrzałam pierwszą część, którą również polecam:)


Pozdrawiamy z kina:)


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Marvela, ale pierwsza część Thora średnio mi się podobała. Może na drugiej będę bawić się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach,mnie pierwsza czesc urzekla, no ale druga jest jeszcze lepsza:) POLECAM:)

      Usuń
  2. Skoro polecasz to chętnie obejrzę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako Nie-Fanka Marvela szczerze polecam, film mi się naprawdę podobał :)

      Usuń
  3. Jejku, kiedy ja ostatnio byłam w kinie .. łohohohoh .. :P

    OdpowiedzUsuń