środa, 23 kwietnia 2014

[Haul] Unboxing

Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami wysyłkowo-boxowymi; coraz częściej zdarza mi się zamawiać przez Internet. Dla mnie jest to dużo bardziej wygodne, można się rozsiąść, przeglądać, oglądać, dodawać do wirtualnego koszyka, po czym wyciągać i znowu dodawać :)
Zapraszam !

1.http://www.medpex.de/


MEDPEX to popularna w Niemczech apteka wysyłkowa, która raz na jakiś czas organizuje dla klientów popularne "boxy". Nie są to żadne subskrypcje, po prostu kto się załapie w danym okresie, ten zamawia i cieszy się zawartością pudełka, a jest się czym naprawdę cieszyć. Tak też było w moim przypadku. Na poprzedni box się nie załapałam, ale tym razem się udało. Za cenę 12,00€ dostałam całe pudełko dobroci:
-Slim-Fast Fertigdrink Erdbeere
-Scholl Velvet Smooth Intensiv Serum
-Sagrotan Handhygiene-Gel
-MEGAMIX L-Carnitin Bombons
-GRANU FINK Cranberry- Kürbis PLUS
-Artelac splash MDO
-Vitaverlan Multiwitamintabletten 
-Eucerin In-Dusch Body Lotion
-DERMASEL Körpercreme Glücksgefühl Limited Edition
-Weleda Dehnungsstreifen-Pflegeol

2.https://www.douglas.de


Douglas pokusił mnie zestawem Davidoff Coll Water Woman stary, ponadczasowy zapach, który zawsze będzie modny. Uwielbiam go za świeżość i trwałość. Nie mogłam przejść też obojętnie obok popularnego już kremu do rąk Soap&Glory Hand Food, który rzeczywiście powala zapachem...dla mnie to Miss Dior, choć inni porównują go też do Chanel. Ostatnio polubiłam się też z marką NYX, która ma naprawdę dobrej jakości kosmetyki kolorowe, tym razem kupiłam kredkę Jumbo Eye Pencil 08 Cottage Cheese dla podbicia koloru i jako baza oraz róż (jak zawsze) Powder Blush Pinky. Jakoze w Niemczech nie mam dostępu do pędzli Hakuro przerzuciłam się na Zoeva; pędzle są bardzo podobne z jakości i wykonania. Zakupiłam 120 Kabuki oraz 142 Concealer Buffer.


3.http://www.yves-rocher.de


Z tej przesyłki jestem najbardziej zadowolona; po pierwsze było to pierwsze zamówienie z YR, a po drugie zamówiłam swój ukochany, piękny perfum ze studenckich lat Evidence, który mi się bardzo mile kojarzy, w rewelacyjnej cenie (przeceniony z 30,00€ na 18,00€!). Jakby to było jeszcze mało dostałam prezenty za złożone zamówienie: balsam do ciała Evidence, mgiełkę do ciała Monoi de Tahiti oraz tusz do rzęs Sexy Pulp Ultra-Volumen Mascara. No i jak się tu nie cieszyć :)

4.https://www.shop-apotheke.com/


Tej apteki wysyłkowej nikomu nie muszę już przedstawiać; ulubiona i tania apteka wysyłkowa w Niemczech. Tym razem kupiłam wodę termalną La Roche Posey, Uriage już mi się trochę znudziła, chciałam spróbować czegoś innego. Nowością dla mnie jest seria A-DERMA, o której dowiedziałam się od Alinki http://www.alinarose.pl/; potrzebowałam żelu oczyszczającego do twarzy, ale chciałam, żeby był  łagodny, wiec zdecydowałam się na A-DERMA Dermalibour oraz  podobnie mleczko do demakijażu A-DERMA Sensifluid. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, kosmetyki bardzo łagodne, delikatne, przy czym dogłębnie oczyszczające i niewysuszające czyli to czego szukałam. Myślę, że pozostaną ze mną na dłużnej. Ostatnia rzecz to spray do stóp Hansaplast Fußpflege Silver active działa przeciwbakteryjnie, zwalcza potliwość stóp oraz chroni przed grzybicą stóp; idealny na wiosnę i lato.

5.http://www.lidl.de/


Ostatnia rzecz typowo sportowa, t-shirt do  moich domowych wygibasów z Mel B :)

Jak się Wam podobają moje zakupy online?
Co Wy w tym miesiącu upolowałyscie?

pozdrawiam
****

enitdj

4 komentarze:

  1. Fajny haul :) Jestem ciekawa tych pędzli Zoeva, daj znać jak się spisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękować :) Oczywiście, dam znać, ale mogę już teraz Tobie powiedzieć, że pędzle sa bardzo dobrej jakości :)

      Usuń
  2. Ja też bardzo często kupuję przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni, wiem wiem, obserwuje Cie na Twoim blogu i Twoje super stylizację :) Pozdrawiam

      Usuń