niedziela, 13 kwietnia 2014

[Ulubieńcy] MARZEC 2014

Przedstawiam Wam dzisiaj ulubieńców i wszystko to, co w minionym miesiącu mnie zachwyciło. Zapraszam...

1.Film
 „The Secret”
jest filmem dość kontrowersyjnym. Moja przygoda z Sekretem rozpoczęła się około 5 lat temu, wiec jest to dla mnie znana już pozycja, ale myślę, że cały czas aktualna. Ten film i książka zrewolucjonizowały moje życie. Ma on wielu zagorzałych fanów jak i wielu przeciwników. Tych pierwszych jest jednak chyba zdecydowanie więcej. Ja również zaliczam się do tej pierwszej grupy. Film „The Secret” jest świetnym dziełem, który powinien obejrzeć każdy. Głównym tematem filmu jest prawo przyciągania. Mówi ono o tym, że każdy jest w stanie przyciągnąć do swojego życia wszystko, czego tylko zapragnie. Ja pracowałam na Sekrecie bardzooo wytrwale i naprawdę wierzcie mi...działa!Wiara czyni cuda. W marcu postanowiliśmy z Mężem odświeżyć sobie idee Sekretu...


2. Muzyka
 Parov Stelar- LOve (Remix) masturbacja ucha namiętna <3


3.You Tube
Kryspin Krysperson Cesarz Internetu vel. Igor Kwiatkowski z kabaretu PARANIENORMALNI idealny na totalne odmóżdżenie!


4.Blog
http://qchenne-inspiracje.blogspot.de/ świetny blog o zdrowym stylu życia, odżywaniu, byciu FIT, a przede wszystkim wspaniałe zdrowe  przepisy i porady!Zajrzyjcie!



5.Jedzenie
Wyrabiam się, rozpieszczam Męża coraz wyższym poziomem zaawansowania w kuchni :) Roladki drobiowe ze szpinakiem i fetą.


6.Program
The Voice of Poland uwielbiam ten program muzyczny, który jest na bardzo wysokim poziomie; w ogóle ten skład jury mi odpowiada najbardziej....a Pana Marka Piekarczyka kocham....zaraz po Mężu <3


7.Zakupy
BESTRON  Smoothie Maker jest to zdecydowanie najlepszy zakup ostatnich czasów; koktajle pijemy każdego dnia, każdy jaki lubi, to co mamy pod ręka-zdrowo i pysznie.

8.Kosmetyk
Fa Creme & Oil Kakaobutter & Cocosöl zdecydowanie zdetronizował wszystkie inne żele pod prysznic. Nie sądziłam, że taki zwykły-niezwykły żel stanie się ulubieńcem wszech czasów! Takiego pięknego zapach i prześwietnego nawilżenia nie znajdziecie nigdzie indziej! Polecam <3


A jak Wasi ulubieńcy?
Życzę Wam słonecznej niedzieli, bo to już WIOSNA jest :)

buziaki
*****
enitdj

Zapraszam na Facebook

5 komentarzy:

  1. Też uwielbiam The Voice of Poland, a szczególnie Pana Marka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od filmu Secret wole książkę. Dużo ludzi myśli, że to naiwne, ale ja na prawdę w to wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem fanka Sekretu; pracuje na nim od lat i wiem, ze wiara czyni cuda :)

      Usuń
  3. super blog! na pewno będę tu częstym gościem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń