niedziela, 14 września 2014

[Haul] Wakacyjne zakupy z Polski

Po długiej nieobecności witam ponownie :) Co prawda z wakacji wróciłam już dwa tygodnie temu, ale praca, szkoła, dom też rządzą się własnymi prawami. Dopiero dzisiaj znalazłam chwile, żeby przedstawić Wam moje zakupy z Polski. Trochę się tego nazbierało, ale jak już jadę po dłuższej nieobecności to moja wish-lista jest długa. 

1.Zdrowa żywność


Ostatnio zmieniłam żywienie i sukcesywnie wprowadzam zmiany odżywiając się zgodnie z niskim indeksem glikemicznym. Zakupiłam zapas przypraw, błonnik witalny, ostropest, sól himalajską różową, kasze bulgur i przepięknie pachnącą kawę zbożową o smaku wanilii.

2. Książki


Tym razem wybrałam Psałterz z komentarzami Jana Pawła II, poradnik odpatrzony od mojej ukochanej bratanicy "Violetta. Modne dodatki" który pokazuje jak wykonać mnóstwo wspaniałych i oryginalnych dodatków hand-made, mój bestseller "Bóg nigdy nie mruga" oraz bardzo ciekawa pozycja "Tajemnice Windsorów".

3. Rossmann


W Rossmanie skusiłam się na nowość Balsam + Peeling do ciała pod prysznic Argan&Vanilla, który pachnie obłędnie; moje ukochane żele pod prysznic Lirene Dermoprogram, Shower Olive, Żel + oliwka z bawełny oraz oliwka mango. Skończył mi się mój olejek arganowy do włosów, wiec postanowiłam wypróbować Green Pharmacy, Jedwab w płynie. Dalej zadziwiająco dobra maskara Maybelline, Colossal Volum` Express 100% Black; odkrycie dzięki Mamie- Lirene Dermoprogram, Pielęgnacja Oczyszczająca, Delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny, który już teraz jest moim ulubieńcem. Jak zawsze dobra poczciwa Rexona Women, Aloe Vera, Body Responsive 24H Stick wszystkie inne mogą się schować. I na koniec zachwalane przez http://www.alinarose.pl/ Prestige Cosmetics, Hyaluronic Repair, Złote płatki pod oczy z kwasem hialuronowym, które maja dawać natychmiastowy efekt wypoczętych oczu.


4.Hebe


W Hebe nie szalałam, zależało mi tylko na polecanym przez http://szusz.com.pl/ Lirene Dermoprogram, Youngy 20+, Balsam z mango; rzeczywiście pachnie obłędnie.

5. Avon


U bratowej zamówiłam tylko zestaw do stóp balsam i scrub Foot Works Beautiful Marine Salt o świeżym, morskim zapachu oraz znakomity krem pod oczy i na powieki Anew Clinical Eye Lift PRO Dual Eye System, nie spodziewałam się, że taki kremik z Avon może tak ładnie nawilżać i nie podrażniać
okolic oczu.

6.DOZ.pl


W najlepszej aptece zamówiłam Ziaja, Jaśminowa, Jaśmin w kremie do rąk, którym ma bardzo dobre recenzje na wizaz.pl, Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt, którego nie muszę nikomu przedstawiać oraz stały gość na zimę Lips, sztyft do ust.

7.Biedronka


Biedry nigdy nie omijam, bo wiem, ze zawsze coś dla siebie tam znajdę: przy wyborze tych żeli pod prysznic kierowałam się zapachem BeBeauty-SPA, żel pod prysznic Maroko,olej arganowy i ekstrakt z bursztynu oraz Turcja, luffa i oliwa z oliwek; zawsze biorę BeBeauty Body Expetiv, Spa, sól do kąpieli ujędrniająca- Lotos oraz energizująca-Bursztyn, algi morskie Algo, chusteczki antybakteryjne do rąk muszę mieć zawsze w torebce, jedna z lepszych pomadek ochronnych Bebe Young Care Classic. Dalej przecenione espadrylki w miętowym kolorze, aż żal było nie brać, bawełniane ręczniczki do rąk oraz blender z rozdrabniaczem.

8.Fashionmuffin.pl


Uwielbiam te kolorowe gumeczki <3
 9.Zebra-buty.pl

 Moje pierwsze #meliski

10. Netto

Za Netto nie przepadam, bo nigdy tam nic nie ma, ale te ręczniczki kuchenne mnie urzekły :)

 11.Sklep-Wszystko po 5zł

 Już palę w kominku woski Yankee Candle!

12. Allegro.pl


Allegro też bardzo lubię, tym razem biały wielki pierścień, który pasuję do wielu outfitów, niesamowita paletka  Makeup Revolution Iconic 3 odkąd ją mam maluje się nią codziennie (chcę kolejne!), Max Factor, Masterpiece MAX tusz wydłużająco-pogrubiający oraz Sylveco, odżywcza pomadka z peelingiem, która już podbiła moje serce <3


Trochę ciuchów, buty Sneakers, które uwielbiam w każdej postaci, trochę t-shirtów z sercem(!), spodnie dresowe z obniżonym krokiem baggy i dekatyzowana bluza.



13.Dary losu


Od koleżanki z Anglii dostałam serię Clean On Me żel pod prysznic, lotion i scrub do ciała, na zimę w sam raz:)


Od firmy kosmetycznej DERMEDIC otrzymałam do przetestowania nowość Normacne Preventi antybakteryjny żel do mycia, którego aktualnie testuje.

Bardzo lubię jeździć do Polski, nabieram tam sił odpoczywając u Rodziców. Tym razem też małe review z pobytu w Borach Tucholskich; zwiedzaliśmy miejsca, których jeszcze nie poznaliśmy, mimo że Rodzice mieszkają tam od zarania dziejów. Las, przyroda, natura, rodzina napawa radością w sercu i ładuje akumulatory....nie pozostaje nic innego jak zaprosić wszystkich do odwiedzin w Borach Tucholskich, cytując nasze motto: "Las Was przywita a ludzie ugoszczą"


Czy macie któryś z produktów i jak się u Was sprawdza?
pozdrawiam,
***
enitdj





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz